ännu en helg att se tillbaka på

Hej peeps. Haft en bra helg? Det har jag haft. En rätt så städad sådan. Fredagen bjöd först på en massa mys i solen med mamma, storasyster och hennes två barn. Mina älsklingar :) Kvällen blev sen till en vinkväll hemma hos kära vicilitoria som så fint hade styrt upp det hela så bra. Vi var sju taggade brudar som sprang omkring halvnakna, bytte kläder hejvilt och halsade i oss några drinkar vartefter. Tanken var att alla gemensamt skulle ta sig in till stan men efter många om och men var vi fyra tappra riddare kvar som intog nyöppnade sommar. Stört mycket folk. Ett ställe jag kan tänka mig igen. Det väntades sen lite mat från max för att därefter få skjuts hem tilll dörren av en snäll pojkvän. Vaknade upp sent på lördagen, hoppade in i duschen och fick sen finbesök av en annan del av familjen, som man skulle kunna se det. Kebab blev kvällens middag och sen fick jag med mig emelie hem till therese där adde och sebbe också skulle göra oss sällskap. Vi korkade upp återigen och drog ett par omgångar, jag-har-aldrig. Det var sen två trötta nötter jag fick me mig hem. Den ena tröttare än den andra. Kröp ner bredvid manligt sällskap, retades och somnade ;) 





Och sen kom söndagen. En dag som inte behöver förklaras i sin helhet. Det är en trött dag som alltid. Förflyttade mig in till stan och ligger nu på den trogna soffan. Avnjöt en tacomiddag och syndade i solariet. Nu ligger vi alla på vardera sovplats och ska strax vila ögonen. Morgondagen bjuder på ett besök hos tatueraren. Plastsyster ska bli gaddad för första gången. Ja jävlar vad jag också börjar känna mig sugen. Jag är en sån chicken. Kanske att besöker imorgon får mig att känna mig redo inom en snar framtid? :) Vad som väntar därefter tar vi när det kommer. Som det ser ut nu blir det nog med all sannolikhet lugna puckar även då. Blir kvar här en natt till... Ta hand om er :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0