den trettioförsta maj tvåtusenelva

Hej alla fina. Igår ändrade jag mina planer lika snabbt som jag bestämde mig för dem. Struntade i svängen till centrum och åkte istället till mörby där jag mötte upp Lenny för en fika. Det var inte igår jag såg henne så det var en kär återträff. Vi snackade skit och shoppade lite också. Väl hemma igen började jag känna mig alltmer rastlös för varje timma som gick. Jag avnjöt en grillmiddag och smällte maten framför tvn innan jag begav mig ut på en redig powerwalk på en och en halv timma. Riktigt skönt. Min nya kvällssyssla tror jag? :) Idag däremot är planerna väldigt få. Ett möte på jobbet ska hållas kl sex. Annars är jag allt annat än upptagen. Typiskt att det ska vara storm. Jag hade velat sola..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0