en tiodagarskur

Och så har man åkt på att gå på antibiotika... igen. Det går bra nu tycker jag. Eller? Känns som någon konstig träningsvärk när jag gör ett försök att lyfta på armarna eller som att någon jobbig jävel drar i mina leder. Ja, inte särskilt behagligt är det iallafall. Efter läkaren tidigt imorse så köpte jag med mig lite kycklingsallad hem, gjorde det skönt på balkongen och njöt av solen en stund. Annars har dagen i sig varit den tråkigaste på mycket länge. Men man ska aldrig klaga när man får sig en ledig dag. Nu väntar jag bara på maten som jag snart hoppas ska vara serverad. Hamburgare önskades och hamburgare blev det. Annars ska jag kolla på första semifinalen av eurovision song contest ikväll. Dock är inte min älskade eric med förrän i nästa semi på torsdag. Men hur mesigt det än låter så är en tradition för mig, en tradition helt enkelt :) Ha en fin kväll.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0