Flightless Bird, American Mouth

Åh! Eric är tamejfan den enda som är riktigt bra på att göra mig lycklig enda in i själen just nu. Det är nästan så att jag känner mig som fjorton år igen. Haha, den killen alltså. Vilken JÄVLA kille! :D Nu är planerna för lördag spikade iallafall. Och som grädde på moset fick jag precis syn på ett nytt avsnitt av oth. Men kan det bli bättre eller? Don't think so. Så nu ska jag njuta framför denna burk ett tag till innan jag tar mig an reprisen av big brother. Det blev mycket nu. Men man får faktiskt vara uppe längre när man är ledig. Sådetså :) Puss puss puss.
Postat av: Andrea

du har en så gulligt personlig blogg tkr ja :)

2011-05-13 @ 00:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0