För att citera linnea, "händelser i brottby sprider sig som pesten på 1710-talet."

Ne, nu sitter jag uppe alldeles för länge igen. Men då det inte hänt mycket under dagens alla timmar är det inte många ord jag behöver få ur mig för att summera den vilket betyder att det snart är sovdags. Jag vaknade till liv vid 12 imorse. Vädret var inge vidare så jag valde att ligga kvar och kolla tv, sitta vid datorn och äta mat för att sen duscha av mig lite snabbt innan jag for iväg till jobbet. Träffade sen lenny, kollade bb och snackade skit. Skrämmande hur saker och ting kan spridas så fort. Jag har bott i vallentuna alldeles för länge nu. Men men. Har man gjort något dumt så ska man skit ha. Vad annars liksom? Go'natt :)
Postat av: Therese

Så nu ska N ha skit tycker du?!

Känns som om du oxå är värld en fet smäll!

DU om ngn vet väl vad det innebär att begå misstag! Du Har KNAPPAST rent mjöl i din påse!!

2011-05-03 @ 15:13:31
URL: http://jobbigjavel.blogg.se/
Postat av: Linnejha

Men tessan, kan du ge dig nu för fan!!!!!

2011-05-03 @ 21:33:53
URL: http://linnejhas.blogg.se/
Postat av: Maria

Men therese vafan går du på mig för? Jag har inte gjort någonting i det här fallet.

2011-05-03 @ 23:16:36
Postat av: Anonym

Therese, frågan är vad ditt jävla problem är?

Niclas har varit otrogen, fine. hans problem. inte Marias. Du är hans brors tjej. Varför gå på en tjej som Niclas VALT att vara otrogen med, inte så att Linnea hoppat på och våldtagit Niclas! Han vlde själv att ha sex med henne. Visst att det är fel av Linnea att göra något med honom då hon visste att han var tillsammans med Chattis. Men I det stora hela är det NICLAS RYHN som gjort fel, och det är bara extremt töntigt och framförallt omoget av dig som 23 åring att sitta och skriva löjliga saker i din blogg, och tracka på Linneas och framför allt Marias blogg som inte har ett skit med saken att göra. Maria var på samma ställe fast i ett annat "rum" och det är inte upp till henne att se till så att Niclas inte är otrogen, det är Niclas själv och han har ingen annan än sig själv att skylla. Kan man inte hålla sig till den man "lovat" å vara trogen ska man kankse inte ha någon att vara tillsammans med? Så ge fan i att ge andra skulden när det är han som gjort fel i grund och botten. Och framför allt SLUTA tracka Maria för hon har inte ett skit med saken att göra! Skrik på Niclas, ge honom en käftsmäll för det är han som verkligen förtjänar det INTE Maria. Det är liksom inte första gången han varit otrogen. Och det vet vi alla om. Och att snacka om rent mjök i påsen är det sista du ska göra, för alla vet vi att du är också den sista som har det. Så skaffa dig ett liv för tusan. patetiskt.

2011-05-06 @ 06:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0