Fredagen den trettonde maj

En otursdag för många men en turdag för mig. Tretton har alltid varit mitt nummer om man nu bortser från en kort period i mitt liv där jag bar nummer 22 på fotbollströjan. Då var jag inte nöjd. Idag har jag som sagt varit ledig men dock har mitt humör inte varit med mig alls. Dåligt väder = depptjejen. Lika nära till skratt som jag haft till gråt. Så jag valde att bara vara hemma idag. Ligger nu och kollar hockey. Så om det är något oturligt som skulle kunna drabba sverige idag är om dem nu förlorar denna match. Men om saade grejade en plats i finalen åt sverige igår så ska väl sveriges hockeylag greja det idag :) Kvällen kommer spenderas några timmar i kista. Bio med bra folk väntar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0