fuck you fuck you very very much

Jag ber till dem högsta gudarna att jag är på ett betydligt bättre humör imorgon än vad jag är just nu för stunden. Kvällen började bra. Jag fick se min fina eric i eruovision och hade det allmänt trevligt med många bra människor. Men sen så fanns det en kall själ som inte riktigt ville se alla glada. Mitt humör dog och jag blev nere på 2 sek. Bra jobbat. Agerade taxi och skjutsade hem två tjejer till mörby och ytterliggare två tröttmössor till lindholmens mörka skogar. Men nu känner jag mig allt annat än hel. Allt annat än mig själv. Tänk att egentligen något så betydelselöst kan få en på riktigt dåliga tankar. Få hela muren raserad. Det är tomt. Så för att skynda på processen en aning har jag bestämt mig för att tacka för mig. Och tackar eric för en mycket välförtjänt tredje plats gör jag också, foo suure. Helt jävla otrolig! Men nej, gaah! Jag är alldeles för arg nu.


Godnatt och sov så gott.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0