Jag älskar dig solen!

Hemskt mycket hej allihopa! Fråga mig inte varför jag sitter vid datorn, för det vet jag knappt själv? Kände att jag behövde en kort paus från solen helt enkelt. Legat ute på altan sen tolv vilket har resulterat i att jag har blivit lite småseg i huvudet. Men men, det är smällar man får ta när hjärtat slår för solen :) Igår efter jobbet hoppade jag in i duschen och sen gästade jag therese lillstuga. Hon låg och kollade något jävla fjollprogram så jag höll på att somna. Så istället för att sitta där och ruttna åkte vi till donken och tog oss en varsin glass. Det var länge sen jag hade en sån lugn fredag. Kvällens planer är ännu inte helt hundra. Jag återkommer. Ut i solen nu!! Puss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0