Jag hoppas ni får en betydligt bättre dag än mig

Godmorgon finisar. Eller ja, vad ni nu själva vill kalla det :) Jag har hunnit vara uppe så länge som en timme nu. Jag ljög igår, jag gick inte till sängs efter mitt sista blogginlägg. Jag fastnade i en diskussion som varade i två timmar till. Men det var intressant så den tar jag på mig. I vilket fall som helst så lever jag nu. Vaknar upp, loggar in på facebook och möts där av miljarder statusar som alla innehåller något om snö. What the fuck? Så jag springer fram till fönstret för att dra upp rullgardinen, men möts där inte alls av någon snö? Missade jag något eller??! Allt jag kan se är att det kommer bli en grå dag. Jag är rädd för gråa dagar för då känns livet helt plötsligt mycket jobbigare. Och idag har jag den där dumma känslan i kroppen. Den där känslan som tar över allt det fina och är elak mot hjärtat. Åh, om jag ändå var ledig ikväll. Jag orkar inte idag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0