lite lycka

Tack du fina, älskade och underbara oth för att du är tillbaka. Jag har saknat dig. Tre avsnitt har jag att ta igen. Hur bra? Skiiiit bra. Så nu ska jag lägga mig till rätta och njuta av ett avsnitt jag väntat på alldeles för länge. Sen ska jag sova. Dålig som jag är skippade jag banken idag IGEN. Det blev istället en snabb visit till täby c med systrarna lind och en nyligen hemkommen kristian. Ovärd shopping timme om ni frågar mig. Sen bestämde vi oss för att köpa lite tacos och ha det mysigt tillsammans. Vilket vi hade också. Jag och therese tog oss sen mätta och belåtna ner till centrum för att hyra en film. Världens sämsta film. Förlåt. Men imorgon då jävlar. Då ska här fixas och trixas på banken. Fredag är det också. Och bara tanken av att jag för första gången, på jag vet inte hur länge, äntligen ska få njuta av att vara lediga en hel helg får mitt hjärta att slå ett extra hårt slag. Man tackar man tackar. Jobbar till stägning imorgon, men sen så. Sen är jag redo att ta emot två lediga dagar. Glad tjej, hej! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0