släng dig i väggen per moberg

Som nämnt tidgare så är jag fortfarande kvar på kungsholmen. Överväger att stanna ytterliggare en natt. Blev väckt imorse av en smånervös emelie. Ett besök hos tatueraren stod på schemat för hennes del och jag med på ett hörn. Fort gick det och fint blev det. Som väntat blev jag väldigt sugen på en liten rackare jag med. Så snart så... ;) Annars har dagen bjudit på ett kort besök i stan bland alla töntkändisar. Peter 08 hade någon förjävla kass show. Varmt vare också. Sen for vi hem igen, fick i oss lite mat och dog framför tvn. En lämnade gruppen för nattjobb och jag och empoli bestämde oss då för att baka. Eller ja, jag gjorde. Hon hade inget val. Vi är födda till bagare hon&jag. Teamwork. Eller? Haha. Nu ligger jag som vanligt i soffan och tänkte om bara någon sekund stänga ner denna burk för att sussa sött. Förhoppningsvis iallafall. PÖSS 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0