Helgen

Hej snyggingar! Det är måndag och jag är fri som en fågel. Min helg har varit som alla de senaste helgerna - en bra sådan.

Fredagen fick gå i lugnets tecken.Jag och therese vaknade upp tillsammans och började dagen med en vända till täby tillsammans med camilla. Vi intog hennes nya fina lägenhet och fick hjälp med att färga håret. Jag och therese smed planer och drog på kvällskvisten för att se på bio. Nya pirate. Sämst filmen på länge! Påväg hem blev vi plötsligt fler än två och det bjöds på sällskap resten av natten. På lördagen blev det täby c med therese, andreas och en lillebror. Drog sen med mig therese till åkersberga och min syster. Det var dags att agera barnvakt åt mina älskade syskonbarn. Vidare hem för en dusch och återigen iväg bort från skogen och in i en lägenhet där fotboll hade kollats. Det blev alldeles för mycket alkohol och en svart natt för min del, bokstavligen menar jag då. Vaknade på sebbes soffa bredvid en trött kille och med två ännu tröttare personer i rummet längre bort. Bakispizza och sen han jag med att pusta ut lite hemma. Det var med en sprängande huvudvärk jag intog sängen. Men kunde inte sova. Någon timma senare var det dags att duscha av sig för att sen åka på bio för en andra gång denna helg. Vi tog med oss grabbarna grus och dödade lite tid i kista. Limitless visades denna gång på den vita duken. Bättre film än pirate, men långt ifrån den bästa jag sett.

Men nu ska jag nog strax ta mig till centrum för lite ärenden. Kanske att man ska unna sig några minuter i solariet också? Nu när det inte varit något vidare bra väder på ett tag känns det faktiskt som en okej grej att göra :) Puss på er.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0