shoe me!!

Från att vara less på livet till att sprudla av lycka. Ungefär så kan man beskriva mitt humör just nu. Som många redan vet så äger jag inte många skor jag gärna vill bära i och med att jag olyckligtvis föddes med alldeles för små fötter. Men vet ni vad? Jag har hittat den perfekta sidan. SOM jag har letat! Men helvete vad dyrt det ska vara då. Dem billigaste jag fastnade för går på närmare 1600 kr och dem dyraste ligger på 2000. Tja! Hur ont kommer det inte göra i plånboken tro? Men jaja det är nästa problem. Här ska med andra ord inte sparas till någon jäkla resa nu inte. Nej nu är det skor. Nu har jag iallafall hittat min nya favoritsida som jag inte kmr släppa min blick från i första taget. Fan, jag känner mig nästan som er nu tjejer ;D Men bara nästan. Skorna måste ju få pryda min samling först. Sen visar det sig när jag har råd att köpa mina första pärlor. Men snart ska det bli. Om jag så ska behöva ta ett lån ;) Haha. Nej men woho vad jag är glaaaad!! :D Jag tror inte ni förstår. Så nu är det bara att hoppas på lite rea snart :D




Postat av: Christina

Hej! Jag läste precis om ditt problem att hitta skor i små storlekar. Kul att du hittat en bra butik i alla fall. Själv har jag exakt samma problem, fast det omvända, d v s jag har stora fötter. Jag blev faktiskt så trött på det ringa utbudet av skor i stora o. små storlekar, att jag bestämde mig för att starta en hemsida med rekommendationer om onlinebutiker som säljer små o. stora skor (samt kläder till långa, korta, storvuxna...). Nu vet jag ju inte vilken storlek du har, men om du är hjälpt av min sida är du välkommen till http://www.sizes-for-you.com. Det finns förstås butiker som säljer både dyra skor och skor till mer humana priser. Kanske kan du hitta ytterligare något tips där. Har ett nytt projekt på gång o. det är en motsvarande internationell sida. Sidan har just startat o. är du beredd på att shoppa loss i utlandet kan du hitta fler tips här; http://www.sizes4you.com. Hoppas sidorna kan vara till hjälp. Lycka till!

2011-05-13 @ 17:19:22
URL: http://www.sizes-for-you.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0