Min valborg.

Vilken dag gott folk! Vilken dag. Men inte har det varit någon solskensdag inte. Snarare tvärtom. Jag har mått som man förtjänat efter att man lyckats få i sig en för stor mängd alkohol. Men såhär i efterhand är det alltid lika skönt när man kan blicka tillbaka och känna sig nöjd med det som varit. För min kväll igår började lika bra som den slutade. Mina fina tjejer kom och njöt av en grillad middag hemma hos mig ute på altan. Efter en massa snack, som alltid oss emellan, så smeds planer allt eftersom. Första stoppet blev hem till chrille som bjöd på hemmafest. Mycket folk och bra stämning. Men vistelsen för tre av oss varade inte speciellt länge. Andra stoppet blev sebbe där tre pojkar så gulligt väntade tålmodigt på oss. Men eftersom två av oss hade planer sen innan blev med andra ord vistelsen där inte någon längre stund heller. Tredje och sista stoppet blev istället brottby, där vi möttes av några lite för fulla pojkar. Det bjöds på mys och bubbel, även om jag nu valde att inte bubbla. Jag hade saknat det där. Gick till sängs när klockan passerat sex imorse och vaknade upp av en fruktansvärd huvudvärk vid tio. Fick lite pussar och blev sen lämnad ensam en stund för att försöka må bättre. Somnade om någon timma och vaknade upp på en aning bättre humör. Gick upp och möttes av linneas slitna dagen-efter-look. Skönt, jag var inte ensam ;)

Vi var sen 4 tappra bakissjälar som gick på dubbeldejt ner till grillen. Fick i mig en kebabtallrik men kände ganska snabbt därefter att det inte var min bästa investering. Humöret sjönk och jag blev bara tröttare och tröttare allteftersom. Jag och Linnea sa hejdå vid två tiden och tog bussen till v-tuna c där vi fick vänta ytterliggare en timma på tåget som skulle ta oss hem till lindholmen. Älskar lindholmen, eller? Väl hemma igen dök vi båda ner i sängen, slog på en film och slumrade till en stund. Sa hejdå till linnea, käkade grillat igen och återvände till sängen. Och här har jag spenderat hela min dag. Fortfarande trött så sömnen inatt lär nog inte bli lika svår som annars. Imorgon ska jag sova ut. Länge. Sen jobbar jag kväll. Men innan jag somnar ska jag slå mig själv ett par ggr. När jag för ovanlighetensskull tar mig igenom kvällen smärtfritt, så ska jag istället inte hitta mina nycklar. J*vla helvetes skit också!! Men men. Mer ångest på den imorgon. Jag hoppas ni hade en lika bra valborg som jag :) Puss puss.


Ni är förjävla bra!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0