första advent

...men inte ett enda ljus har tänts. Och ingen julkänsla har jag heller för den delen. Men några värmeljus såhär i söndagsmörkret ska fixas alldeles strax. Pojken ligger och kollar något djuprogram på tvn medan jag fått mig äran att knappra på datorn en stund. Datorn vi kom fram till att köpa tillsammans igår. Smidigt och bra :) Jag menar, vi är ju aldrig ifrån varandra ändå.. så varför köpa två av saker och ting? Och att hålla ihop, det är ju vad vi tänkt göra i all evighet ;D Annars har helgen gått i lugnets tecken. Fredagen bjöds på 20 års kalas för syster dit släkt och vänner även var bjudna. I lördags gjordes det absolut ingenting vettigt. Vi orkade röra oss till arninge för att köpa en dator och lite kvällsmiddag. Vi gick till sängs tidigt och kunde vakna utan ångest idag, då soffan fått vara prio ett bortsett från ett tvåtimmars fikabesök hos lillkusinen som fyller 5 år. Men nu får jag order om att stänga av datorn o göra popcorn för här ska nu kollas på, vem kan slå filip och fredrik.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0