nattuggla

Gokväll gott folk! Sitter nu efter ett kort besök i sängen, för mig själv i mörkret framför tvn. Jag kunde inte sova helt enkelt. Men förhoppningsvis är jag trött inom kort och får då krypa ner bredvid en varm själ som redan somnat. Tidigare idag har jag inte fått mycket gjort här hemma. Vaknade runt tio, kollade tv och fick i mig lite lunch innan det var dags att agera chaffis. Åkte förbi stinsen där det bjöds på klädshopping á la andreas och sen köpte vi med oss mat hem som resulterade i att vi båda drabbades av den såkallade matkoman. Så soffan blev prio ett. Imorgon är det fredag och vi båda är lediga så tanken är väl att vi ska försöka ta oss till kista. Annars är det ganska så tomt i kalendern tills på lördag då det vankas födelsedagsfirande inne i stan. Kära plastsyster fyller 19 år :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0