Solen gör mycket ibland

Heeeeej alla glada! Solen skiner och jag är på ett ovanligt bra humör faktiskt. Lite svårt att vara det den här årstiden annars tkr jag. Men det börjar sakta men säkert kännas lite lättare att leva nu. Med ett jobb framför mig, en nyligen beställd iphone som förhoppningsvis kommer nästa vecka, pengar så att jag klarar mig, och inte nog med det så sitter jag ju på världens underbaraste pojkvän. Så nja, det kan inte bli så mycket bättre nu :) Så trots förkylning och en dunderhosta som börjar gå mig på nerverna, ska jag styra min smutsiga bil till täby c för att inhandla en eller två julklappar. Någonting måste man ju göra när man är ledig. Kram och puss!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0