jag orkar inte

Godmorgon :) Förengångsskull är det jag som har haffat datorn. Min kära man ligger nämligen fortfarande och snoozar men jag själv har varit vaken sen halv åtta, så det gäller att passa på. Magen krånglar till och från efter alkoholen igår... och likaså tankarna. Kvällen igår började bra, men slutade mindre bra. Jag hatar bråk. Sen det här med att gömma dricka och leka någon sorts duktig mamma. Jag är trött på det. Att av en vän ständigt behöva höra hur illa man beter sig som 22 åring i onyktert tillstånd, även i dem fallen då varken jag eller någon annan verkar uppleva mig så. När man tydligen har börjat kråla och hänga på alla killar, när man egentligen inte befunnit sig med större delen av folket på plats och när det gång på gång måste sluta med att jag blir dumförklarad och därefter aldrig får höra det egentligen ganska enkla, men förvånansvärt svåra ordet, förlåt. Då tycker jag att man som vän går för långt. Men nu ska jag försöka släppa det för en stund och istället krypa ner under täcket i soffan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0