En fredag i lugnets tecken

Jag ligger nu nerkurad under filten framför tvn och lyssnar till tvättmaskinen som kämpar med att bli klar. Jag vill få tvätten hängd så att jag sen kan slappna av. Diskat och städat har jag redan tagit mig igenom. Så nu får jag med andra ord faktiskt ligga här utan att känna någon som helst ånger. Men filmen jag tittar på är kass och jag börjar känna mig en aning ensam. Pojken min är i skärgården över natten och morgondagen för att fiska. Så nja, lite ångest har jag väl ändå. Mest för att behöva sova utan sällskap. Själv i mörkret. Speciellt i detta deppiga väder. Så för att få mig på lite bättre tankar ska jag gå och göra iordning lite guacemole, öppna en chipspåse och leta mig fram efter något att se på datorn istället. Hej hej så länge! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0