Ångest!

Trots att det var ett måste att kolla på premiären av big brother ikväll så är det nästan så att jag ångrar mig nu (inte bara för att hanna fick en att skämmas över att vara vallentunabo och att en gravid brud i så sent som v. 36 är dum nog att kliva in i bb huset) så har klockan hunnit bli alldeles för mycket och det är nu bara 7,5 timma kvar innan jag ska befinna mig på jobbet. Lite lagom kul sådär att öppna på måndagar. Och så kvällsmöte på det imorgon, lovley! Så ska lilla jag få somna ensam på köpet. Nej det här gillar jag inte alls! Blivit alldeles för bortskämd dem senaste månaderna att jag får det allt svårare att somna själv. Men fotbollskanalen Europa är tydligen mkt viktigare en söndagkväll... buhu :(

Men för att inte tycka synd om mig själv alldeles för länge så sluter jag nu ögonen för natten. Sov så gott :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0