Godmorgon bakfyllan

Morsning korsning! Blev precis lämnad själv och steg nyligen upp ur sängen för att förflytta mig så långt som till soffan. Har tryckt i mig två huvudvärkstabletter och lyckats få ner en brustablett i form av resorb. Så nu mår jag bättre än vad jag gjorde för någon timma sen. Det blev sent hemma hos kom igår. Vi käkade, spelade spel, drack och spelade ännu mer spel. Bussen gick därifrån vid halv fyra. Så idag är det en, absolut inte göra något dag! Ikväll ska det kollas på melodifestivalen (för det har jag bestämt :))och ätas god mat med pojken min. Men nu ska jag njuta av en onyttig men väldigt god kopp med choklad. Ha en bra dag i solskenet. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0