rubrik på detta?

Trött, frusen och hungrig... det är vad jag är. Sugen på något gott är jag också för den delen, men jag har inga pengar. Jävla skit! Nu vill jag bara ha fredag och helg igen. Disk väntar nu på mig innan jag får lov att ta en långdusch. Mat ska också hinna lagas innan det blir allt försent. En magsjuk pojkvän är inte lätt att ta hand om vill jag lova, speciellt inte när han är otrevlig. Då får det vara. Jag längtar redan till sängen. Finns det något bättre än att få sova? Inatt sov jag inte många timmar vilket resulterade i en zoombieliknande maria på jobbet. Men men. Jag hoppas i vilket fall som helst att ni haft en aning gladare dag än vad jag haft. Puss!
Postat av: Anonym

Man blir faktiskt stolt över det man läser eller i alla fall får uppfattningen om, att du mognat och "vuxnat" till en hel del under senaste tiden. Det glädjer i alla fall mig att se och hoppas du känner dig lyckligare än vad du tidigare gjort.

Stor kram

2012-01-11 @ 23:43:03
Postat av: Maria

Tack så mkt, vem du nu är?! Alla ska vi väl växa upp nångång. Lyckligare nu än förr är jag :)

2012-01-15 @ 00:30:19
Postat av: Anonym

Någon som har känt dig väldigt bra ;p pigga upp dig och ta igen skit! Sätt ner foten och visa vad du är värd :)

2012-01-15 @ 22:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0