I jakten på lycka

Sådärja, nu var det dags att damma av bloggen igen. Ska sanningen fram har jag redan börjat skriva här en gång tidigare, fast jag ångrade mig lika snabbt och raderade allt. Men nu är jag tillbaka igen, kanske på både gott och ont. För många gånger när jag tittar tillbaka på vad jag tidigare skrivit kan jag bli ledsen, rädd och alldeled kallsvettig. Inte bara av alla minnen som väcks till liv utan också känslorna. Alla dessa känslor jag egentligen inte vill veta av igen men som jag varit tvungen att ta itu med. Ibland har jag lyckats och ibland inte.
 
För mig har livet alltid varit lite av en jakt efter lyckan och trots jobb, lägenhet, bil och pojkvän - så är det än idag en fortsatt jakt efter lycka
 
Jag kmr att fortsätta skriva om mitt liv, mina känslor och annat mindre intressant. Orkar du inte läsa, så gör det inte! För det här gör jag bara för mig och ingen annan. 


 
För bara 23 minuter sen gick jag in på mitt 24e levnadsår... men ibland känner jag mig fortfarande som 17...
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0