Gammal vänskap

Idag vaknade jag först av klockan som tjuter, men somnar om lika fort. Vaknar sen till igen och blir fundersam över varför inte klockan ringer. Slår på telefon och ser att den är alldeles för mycket för mitt eget bästa. Med en halvtimme kvar innan jag ska vara på jobbet för att öppna kastar jag på mig kläderna i farten och fort in i bilen. Det enda jag fick med mig var var mobilen och bara det var otroligt! Visst är det fantastiskt att jag alltid lyckas när jag börjar som tidigast. Tur var väl det att jag kunde slå mig ner i soffan och lyssna på en föreläsning i 3,5 timme på förmiddagen för att sen sluta tidigt! :) 

Efter jobbet åkte jag till täby centrum för att möta upp Linn, en gammal vän som jag fann i högstadiet. Vi tog en fika och pratade om allt mellan himmel och jord. Trots att det var en 7-8 år sen vi umgicks som mest, om inte mer. Så kändes det så skönt att kunna prata med varandra som om det vore igår! 💛 Jag ser redan fram emot nästa söndag då det blir en brunch hemma hos Linn tillsammans med fler gamla godingar! :) 

En av alla hemmafester i badkaret för nästan precis 8 år sen ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0