Att drömma är alltid gratis, och tackar fan för det!

Åååååh!! Jag vill vara riiiiik!! Sen skulle jag kunna tänka mig att vara hemmafru också :) Sen jag flyttade hemifrån för snart ett år sen har jag nästan dagligen gått in på hemnet eller blocket och suktat efter alla dyra, stora och fina bostäder. Min dröm är att få bo i en stor vindsvåning, gärna lite gammalt och slitet men på ett modernt sätt. Mycket vitt och balkar i taket, gamla pelare och öppen spis. Men samtidigt drömmer jag också om att en dag flytta till ett fint barnvänligt radhus med gräsmatta på baksidan någonstans i närheten av vallentuna. Jag är trots allt en väldigt hemmakär familjetjej som gärna inte flyttar för långt bort från där jag själv vuxit upp trots att det är en liten skithåla 😄 Den drömmen känns närmre, och vem vet, kanske att vi om några år har bytt upp oss. Men tillsdess får jag skatta mig lycklig över den lilla lägenhet vi har. För det gör jag :)

Men jag dör lite varje gång..




Eller...



För märkligt nog är Villa något som lockar minst...

...just nu iallafall :)

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0