En längtan

Såhär ser min dagliga läsning ut;











Och om ni inte redan visste det så är den gemensamma nämnaren för alla dessa bloggar barn och allt som hör därtill. Men det har blivit lite av ett beroende för mig att följa deras vardagliga liv och få en inblick i hur det är att ha barn efter den där "bebisbubblan". Men mest är det väl för att jag själv har en så stor längtan efter egna barn! Jag kan till och med komma på mig själv sitta och söka på barnvagnar, fina barnkläder och mycket annat. Ni som känner mig blir nog inte ett dugg förvånade nu :) Men trots den stora längtan så är den kanske många gånger lite för stor för mitt eget bästa.



Jag har kärat ner mig i bugaboo donkey vagnen. Jag kan verkligen inte låta bli!! :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0