#@%!?

Jag fick inte hem min kille idag heller. Men imorgon ska han få komma hem en stund över dagen, dock inte över natten. Så var det med den helgen :( Men trots det negativa får man försöka se det positiva i det hela och ikväll har två samtal hjälpt mig på den fronten. Tack min fantastiskt fina vän Becca för att du alltid får mig att skratta och ett tack till Andreas fina syster som ringde mig för att jag inte ska känna mig bortglömd i den här karusellen. För även om det är Andreas som faktiskt blivit sjuk och har det jobbigast just nu, så är det även jobbigt för en anhörig som mig som bär på miljoner tankar och lika många frågor... om inte fler. Men nu måste alla få landa, inte minst Andreas. Allt annat tar vi därefter. 

Så efter en halvbra natt med alldeles för lite sömn så tänker jag nu bädda ner mig i sängen igen och hoppas på en betydligt bättre sömn inatt. För imorgon får jag åka och hämta hem honom igen, en liten stund iallafall :)

Puss och godnatt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0