Kom igen nurååå


Gaaah! Denna jävla menstruation börjar gå mig på nerverna!! Det är inte det att jag inte vill ha den som många kanske tänker istället, nej för mig är det tvärtom. Jag vill bara att den ska bli regelbunden nångång!! Okej jättekul är det inte men däremot är det ju ett ett tecken på att kroppen fungerar som den ska och det är det väl ändå värt. Sen jag slutade äta p-piller i mars 2013 så har min kropp spelat mig ett spratt... mars 2013!!! Det är en längesen nu. Enligt läkaren så brukar det ta upp från 6 till 10 månader för kroppen att hitta tillbaka. Så nu hoppas jag verkligen att denna jävla mensvärk kommer som ett brev på posten imorgon och sen är det jag som aldrig kommer utsätta min kropp för något konstigt preventivmedel igen, det pajar ju verkligen allt! Tråååååkig jag är va? ja jag vet, men livet är inte alltid roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0