Lite nytt

Det är mycket som förändrats sen Andreas fick sin diabetes diagnos. Inte minst maten här hemma. Jag har aldrig sett en så grön och nyttig kundvagn som under senaste storhandlingen vi gjorde. Men jag klagar inte, snarare tvärtom. Jag känner redan av skillnad i kroppen och kanske att man nåndag lyckas se något man vill på den där vågen?! Men det återstår att se när en sådan införskaffats. 





Annars då? Jo det är rätt så bra, om man bortser från att jag varit dunderförkyld sen i fredags och att jag led av en jävligt tung bakfylla igår efter en lördagkväll på både lokala och tegel. Jag kan verkligen inte dricka samma mängd längre, den tiden är förbi :/ Men igår kom något väldigt efterlängtat med bara en försening på nio dagar. Min mens. Så lite bättre mår jag nu och kanske är min kropp påväg att återhämta sig? :) Dock har jag fått sota för det under dagen då det har känts som att något varit påväg att lossna. Ja gott folk, en sån trevlig mensvärk har jag haft idag! Så med en svullen mage ligger jag nu i soffan och väntar på att pojken min snart ska komma hem från en fotbollsmatch. Han går aldrig på fotbollsmatcher annars, men just idag, dagen efter det ofattbara mordet på en djurgårdssupporter.. så väljer han att gå.. såklart. Men jag kollade läget för ett tag sen och han lever - tackar gudarna för det! :)

Imorgon är det tisdag och det innebär öppning på jobbet för min del och att min fina vän Becca landar i Stockholm under kvällen. På onsdag ska jag få träffa henne och världens sötaste lilltjej igen 😍 SOM jag längtat!!







Puss och godnatt! 
 
Postat av: Johanna

Var jobbar du någonstans? :)

2014-04-17 @ 10:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0