:)

Det var jätteskönt ute idag vilket inte är vanligt för tillfället :P trist nog han jag inte sola något men jag tog mig istället till solariet och låg där i sisådär 15 min för mer klarar inte min bleka kropp, resultatet brukar sluta i att jag ser ut som en räka :P Men ska sola nu ett par ggr så man kan få sig lite färg att bygga vidare på iallafall :)

Jag har nyligen hittat en fin klänning på victoriasecret jag bestämt mig för att beställa och även en fin på gina tricot sm jag tyvärr inte hittade en bild på, och bara dem får mig att sukta efter värmen så man äntligen kan få sätta på sig lite somrigt :) dock har jag inte bestämt vilken färg som skulle vara snyggast, rosa eller brun? 

        

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0